කමෙන්ට්කරුවන්ට කරුණාවෙන් දන්වා සිටින වග නම්
මෙම බ්ලොගයේ පළ කරන අදහස් පරිපාලක විසින් කලින් කියවා බලා පළ කිරීමට සිදු වී තිබෙන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.
එයට හේතු වී තිබෙන්නේ ප්රජාතන්ත්රවාදය, මානව හිමිකම් හා සදාචාරය ගැන අවබෝධයක් නැති අතළොස්සක් විසින් නිර්නාමිකව පෙනී සිටිමින් කරනු ලබන නින්දිත අදහස් පළ කිරීම් ය.
අපට පෞද්ගලිකව කරන ලද මඩ ගැසීම්, බැන වැදීම්, අවලාද නම් අපි තඹ දොයිතුවකට මායිම් කර නැත. ඒ කිසි කමෙන්ටුවක් ඉවත් කර ද නැත. කොටින් ම කීවොත්, නිර්නාමිකව හා බොරු නම්වලින් එන දුර්වල පෞරුෂයන් අපි පඩයකට මායිම් කරන්නේ නැත. අප අපගේ මතවාද වෙනුවෙන් පෙනී සිටින්නේ නමින් ම ය. අදහස් දැරීමේ අයිතිය වෙනුවෙන් පෙනී සිටින්නට අපි බය නැත.
විසිපස් වසරකට වැඩි කාලයක් තිස්සේ අප නිමග්නව සිටියේ විප්ලවවාදී දේශපාලනයක ය. තවමත් කරන්නේ ද එය ම ය. විප්ලවවාදී දේශපාලනය යනු මධු විත සාදයක් වැනි දෙයක් නො වේ. බීලා කබරයා දැමූ දාට පසුදා උදේ බීම නවත්වන බව කියන අය මෙන් අපි අපගේ දේශපාලන අතීතය හෙළා දකින්නේ නැත. එහෙත්, එය දෙස ස්වයං විවේචනාත්මකව බලන්නට පසුබට වන්නේ ද නැත.
කියන්නට තිබෙන්නේ එක දෙයකි. අප මේ කරන්නේ ද දේශපාලන මැදිහත්වීමකි. අපගේ දේශපාලන මැදිහත්වීම මෙම බ්ලොග් අඩවියට පමණක් සීමා වී නැති බව ද කරුණාවෙන් සලකන්න.
ඒ නිසා මේ බ්ලොග් ලෝකයේ හා ෆේස්බුක් වැනි අවකාශවල වීරයන් වීමට සිතාගෙන අප සමග පැටලෙන අය කරුණාකර දිනුම ඔබ ලඟ තබාගෙන අපෙන් ඈත් වන්න. මන්ද, ඔබගේ ආශාව හා අපගේ අපේක්ෂාව යනු එකක් නො වේ.
අප සටන් කරන්නේ වඩා යහපත් සමාජ ජීවිතයක් වෙනුවෙනි.
අපි විරුද්ධ මතවලට අද මෙන් ම හෙටත් ඉඩ දෙන්නෙමු. සමාජවාදී භාවිතාවන් පාදා ගැනීම සඳහා සංවාදය ඉතා වැදගත් ය.
එහෙත්, ඔබගේ මානසික අසහනයන් දුරු කර ගැනීම සඳහා වෙනත් තැනක් සොයා ගන්න.
මේ ලිපිය වෙන අයත් එක්කත් බෙදා ගන්න. උපුටා ගන්නවා නම් මෙතැනින් ගත් බව කියන්න
ඔබගේ අදහස් අපි මහත් සේ අගයමු. නිර්නාමිකව හෝ අදහස් පළ කිරීමට අවස්ථාව ලබා දී තිබෙන්නේ එම නිසා ය. එහෙත්, එය අපහරණය නො කිරීම ඔබගේ වගකීමකි. අසභ්ය යයි සාමාන්ය ව්යවහාරයේ පිළි ගැනෙන වචන සම්බන්ධයෙන් සදාචාරවාදී නො වන මුත්, අනුන්ට අපහාස කිරීම සඳහා එවැනි වදන් භාවිතා කර තිබෙන අවස්ථාවලදී ඒවා ඉවත් කිරීමට සිදු වන බව කරුණාවෙන් සලකන්න. එසේම, නීතිමය ගැටලු මතු කරන අදහස් පළ කිරීම් ද ඉවත් කරනු ලැබේ. අදහස් පළ කිරීම සම්බන්ධ කාරණාවලදී සංස්කාරක වගකීම් සමග සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීම බලාපොරොත්තු වෙමු. Read in English blog.parakum.com
එයට හේතු වී තිබෙන්නේ ප්රජාතන්ත්රවාදය, මානව හිමිකම් හා සදාචාරය ගැන අවබෝධයක් නැති අතළොස්සක් විසින් නිර්නාමිකව පෙනී සිටිමින් කරනු ලබන නින්දිත අදහස් පළ කිරීම් ය.
අපට පෞද්ගලිකව කරන ලද මඩ ගැසීම්, බැන වැදීම්, අවලාද නම් අපි තඹ දොයිතුවකට මායිම් කර නැත. ඒ කිසි කමෙන්ටුවක් ඉවත් කර ද නැත. කොටින් ම කීවොත්, නිර්නාමිකව හා බොරු නම්වලින් එන දුර්වල පෞරුෂයන් අපි පඩයකට මායිම් කරන්නේ නැත. අප අපගේ මතවාද වෙනුවෙන් පෙනී සිටින්නේ නමින් ම ය. අදහස් දැරීමේ අයිතිය වෙනුවෙන් පෙනී සිටින්නට අපි බය නැත.
විසිපස් වසරකට වැඩි කාලයක් තිස්සේ අප නිමග්නව සිටියේ විප්ලවවාදී දේශපාලනයක ය. තවමත් කරන්නේ ද එය ම ය. විප්ලවවාදී දේශපාලනය යනු මධු විත සාදයක් වැනි දෙයක් නො වේ. බීලා කබරයා දැමූ දාට පසුදා උදේ බීම නවත්වන බව කියන අය මෙන් අපි අපගේ දේශපාලන අතීතය හෙළා දකින්නේ නැත. එහෙත්, එය දෙස ස්වයං විවේචනාත්මකව බලන්නට පසුබට වන්නේ ද නැත.
කියන්නට තිබෙන්නේ එක දෙයකි. අප මේ කරන්නේ ද දේශපාලන මැදිහත්වීමකි. අපගේ දේශපාලන මැදිහත්වීම මෙම බ්ලොග් අඩවියට පමණක් සීමා වී නැති බව ද කරුණාවෙන් සලකන්න.
ඒ නිසා මේ බ්ලොග් ලෝකයේ හා ෆේස්බුක් වැනි අවකාශවල වීරයන් වීමට සිතාගෙන අප සමග පැටලෙන අය කරුණාකර දිනුම ඔබ ලඟ තබාගෙන අපෙන් ඈත් වන්න. මන්ද, ඔබගේ ආශාව හා අපගේ අපේක්ෂාව යනු එකක් නො වේ.
අප සටන් කරන්නේ වඩා යහපත් සමාජ ජීවිතයක් වෙනුවෙනි.
අපි විරුද්ධ මතවලට අද මෙන් ම හෙටත් ඉඩ දෙන්නෙමු. සමාජවාදී භාවිතාවන් පාදා ගැනීම සඳහා සංවාදය ඉතා වැදගත් ය.
එහෙත්, ඔබගේ මානසික අසහනයන් දුරු කර ගැනීම සඳහා වෙනත් තැනක් සොයා ගන්න.
මේ ලිපිය වෙන අයත් එක්කත් බෙදා ගන්න. උපුටා ගන්නවා නම් මෙතැනින් ගත් බව කියන්න
ඔබගේ අදහස් අපි මහත් සේ අගයමු. නිර්නාමිකව හෝ අදහස් පළ කිරීමට අවස්ථාව ලබා දී තිබෙන්නේ එම නිසා ය. එහෙත්, එය අපහරණය නො කිරීම ඔබගේ වගකීමකි. අසභ්ය යයි සාමාන්ය ව්යවහාරයේ පිළි ගැනෙන වචන සම්බන්ධයෙන් සදාචාරවාදී නො වන මුත්, අනුන්ට අපහාස කිරීම සඳහා එවැනි වදන් භාවිතා කර තිබෙන අවස්ථාවලදී ඒවා ඉවත් කිරීමට සිදු වන බව කරුණාවෙන් සලකන්න. එසේම, නීතිමය ගැටලු මතු කරන අදහස් පළ කිරීම් ද ඉවත් කරනු ලැබේ. අදහස් පළ කිරීම සම්බන්ධ කාරණාවලදී සංස්කාරක වගකීම් සමග සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීම බලාපොරොත්තු වෙමු. Read in English blog.parakum.com
මානසික රෝගීන්ට අවවාද කිරීමෙන් පලක් නැත. තරවටු කිරීමෙන් ද පලක් නැත. ඒ මන්දයත් ඔවුන් මානසික රෝගීන්ම වන බැවිනි.
ReplyDeleteපලදායී සංවාදයක් දකින්නට මාද ඉතා කැමැති නමුත් කමෙන්ට් කරුවන් බහුතරයක් කරන්නේ හිතේ අමාරුවට කමෙන්ට් කිරීමයි. ඔවුන්ගේ ආශාව ඔවුන්ගේම විනාශය බව ඔවුන්ට නොතේරෙන්නේ ඔවුන් මානසික රෝගීන් වන බැවිනි.
මේ තත්වය මනාව අවබෝධ කරගත් ප්රතිවාදියා ඒ මානසික රෝගීන් තව තවත් පුම්බති. එසේ කරන්නේ ඔවුන්ට සූප්පු කිරීම සඳහාය. එසේ සූප්පු කරනු ලැබීම තරම් සැපතක් මානසික රෝගීන්ට තවත් නැත.
Para, totally agree with you. However the people who comments here are the ones who are born, bred and live here or migrated from here. They are not aliens or complete outsiders to this island nation. Naturally a major portion of them comprised of mentally imbalanced ones. So their comments are such and represent an ideal cross section of the society.
ReplyDeleteමා නිර්ණාමිකව කමෙන්ට් කිරීම පිලිබදව අවංකවම මා කනගාටුවට පත් වෙමි. අපට අදහස් ඉදිරිපත් කිරීමට සිදු වී ඇත්තේ ඒ ආකාරයෙන් පමණි. කමෙන්ට් ඉවත් කිරීම පිළිබදව මා එකග නොවුනත් පැරා මතු කරන කාරනය අකමැත්තෙන් හෝ පිළිගැනීමට සිදු වන බව කියනු කැමැත්තෙමි. මෙතැන් පටන්වත් හරවත් සන්වාදයක් කිරීමට ඇනෝලා සූදානම් වනු ඇතයි සිතමි.
ReplyDeleteබොහෝ කලකට පෙර කරන්නට තිබු දෙයක් දැන් හෝ ඉටු කිරීම අගය කරමි. මෙතන සිදුවන්නේද නරුමයන් හා මානසික රෝගීන් වේදිකාවට පැමිණි පසු හොද මිනිසුන් නිහැඩියාවට පත් වීමයි. හොද මිනිසුන්ගේ නිහැඩියාව කවදත් ගැටලුවකි.
ReplyDeleteමානසික රෝගීන්ට ගරහන්න එපා කියා ඉල්ලමි. මානසික රෝගීන් පිළිබදව ඔබ නොදන්න නිසා එසේ ලියූවත් ඇත්තටම ඔබ ඔවුන් හදුනන්නේ නම් ඔවුන් පිළිබඳව අප්රමාණ දයාව උපදවා ගනීවි. මේ සිටින්නේ වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම සංස්කෘතිකකරණයට ලක්නොවූ පාදඩ මිනිසුන් රැළක් බව සලකන්න. මානසික රෝගීන් හා ඔවුන් අතර වෙනස අහස පොලව මෙනි
Deleteමනෝ විද්යාඥයා ද මානසික රෝගියෙක් විය හැක.
DeleteGood move, finally
ReplyDeleteපැරා මේක ඇවිල්ලා අම්මට සිරි ලංකාව. විහිළුවක්, දෙපිට කැපෙන කතාවක් ලියන එක වෙනම දෙයක්. නපුංසකයෝ කියන්නේ එහෙම පිරිසක් නෙමෙයි. ඔවුන්ට තමන් සතු ලිංගේන්ද්රියෙන් තෘප්තිමත් වීමට නොහැකි. වෙනත් අවයවවලින් ලිංගික තෘප්තිය ලබන පිරිසක්. ඉතින් ඔවුන් කමෙන්ට් කරන්නේ ප්රස්තුත කරුනට අදාලව නොවෙයි. වෙන කුණුහබ්බ. මනුස්සයකුගෙ පෞද්ගලිකත්වයට නිර්ධය ලෙස පහර ගැසීම්. මම දුටුවා මෑතකදි, කත්න්දරගේ කොමෙන්ට් එකක, කුළය ඇඳගෙන තිබුනා. ඒ නපුංසකයගේ මාන්සික තත්වය ගැන ඉතා හොඳ වැටහීමක් ලබා ගන්න පුළුවන් ඒ තුලින්. ඔය ලෙඩේට බෙහෙත් තියෙනවා. ඒත් ඒ කෘමිනාෂක බොහෝම සැරයි. මම නම් ඒව භාවිතා කළා. මොකෝ බ්ලොග් වගාව රැක ගන්න ඕන නිසා. පැරාට ඒවා කරන්න බෑ. පැරා ගුරුවරයෙක්. මේ කළ දේ ඉතා හොඳයි. සුභ ගමන්..
ReplyDeleteබ්ලොග් වගාව රැක ගන්න හැකි තරම් කුණුහරුප ලියපන්...හැම එකාටම පොන්නයා කියලා කථා කරපං...උඹට ඔහොම වෙලා තියෙන්නෙ පවුල් ප්රශ්නයක් හින්දා නේද ? මෝඩ ඇටතලං....
Deleteඔව් මචං. උඹනේ අපේ පවුල් සවුක්ක සේවිකාව.
Deleteඅදහස් ප්රකාශනය සදාචාරාත්මක විය යුත්තේ...... තමන්ගේ සිමාවේ සිටයි..... එලියට දාන අදහසකින්, අහිංසකයෙකුට පහරක් වැදේ නම්.... ඒ ප්රකාශනයෙන් වැඩක් නැත.... ඕන තරම් කතා කරන්න. සත්ය හා භාවිතය පමණක්.....post එක හොදයි...... හැමෝම වෙනුවෙන්....
ReplyDeleteපැරා , බොහොමයක් තුට්ටු දෙකේ ඇනෝ කොමෙන්ටු දාන්නෙත් ඊට පස්සේ ඇවිල්ල ඇනෝලට පතුරු යන්න ඇතැම්විට අසභ්ය භාෂාවෙන් එතනම බැනල යන්නේ ඔය කියන ප්රොෆයිල් කාරයෝම තමයි. Dr Jekyll mr Hyde ල. ඔබ හිතන් ඉන්නවා නම් ප්රොෆයිල් කාරයෝ කොන්ද පන තියෙන මිනිස්සු කියල .. ඒක ලොකුම මිත්යාවක්.
ReplyDeleteමතවාදීමය ප්රශ්නයක් තිබෙන තැනක ඔවුන් වැටකොළු පතෝල කොමෙන්ටුක්වක් කොටලා මග ඇරලා යන්නේ පෞද්ගලික හැඳුනුම් කම් නැති වෙයි කියලා. ඊට පස්සේ ඔවුන්ම එනවා සිංහයෝ වගේ ඇනෝ වේශයෙන් ලිපිය පතුරු ගහන්නත් කුණුහරප කියන්නත්.
සොහොනේ .. ++++++++++++++++++++++
Deleteමේ වාගෙ බ්ලොග් එකකට එන්න ඕන විචරාත්මක බුද්ධියක් තියෙන, අය විතරයි.මොකද අනිත් අයට යන්න ඕන තරම් මාධ්ය ලංකාවෙ තියෙනව.ඔයා කරන දේ හොඳයි.
ReplyDeleteA commendable move, eventhough it is a little too late! Para, you have to adapt a tough stand against those who come out with obscene languages too...! Well done.
ReplyDeletevery good para..........
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteපැරා නිවරදියි මමත් සිතමි.
ReplyDeleteCould you please explain a history of your cut of Beard.
ReplyDeleteපැරා,
ReplyDeleteහොඳ අදහසක්. ඔබ මෙන්ම මමද පෙනී සිටින්නේ මගේ නමින්ම පමණයි.ඔබේ හොඳ අදහස් මා එලෙසින්ම පිළිගන්නවා මෙන්ම ඔබේ වැරදි අදහස් වලට මා එළිපිටම විරුද්ධත්වය පල කලත් ඔබට ඔබේ මත පල කිරීමට ඇති නිදහසට මා ගරු කරනවා.
නිර් - ආගමිකයෙකු ලෙසින් පෙනී ඉන්නා ඔබ භික්ෂුන් වහන්සේලා පමණක් විවේචනය කිරීම වැරදියි.
ඔබ 88/89 යුගයේ j.v.p. ගැන දුටුවත් මා 1971 යුගයේ j.v.p. යත් මගේ දෙනෙතින්ම දුටුවා පමණක් නොව එදා පටන්ම අද දක්වාම j.v.p ය විසින් අනුගමනය කරන භික්ෂුන් වහන්සේලාගේ ගරුත්වය නැති කර උන්වහන්සේලා තම ව්යාපාරය යොදා ගන්නා නීච ප්රතිපතියද මා දැක තිබෙනවා. මා එයට විරුද්ධයි.එමෙන්ම ශිෂ්යයන්ට අධ්යාපන ආයතන තුල නිදහසේ ඉගෙන ගැනීමට තිබෙන පරිසරය j v p ය විසින් විනාශ කිරීම ගැනද මා විරුද්ධයි.
නිදහසේ බ්ලොගයේ අදහස් ප්රකාශ කරන්න අවකාෂය ලබා දීම ගැන සතුටුයි. ලිපිනයන් නැති ඇනෝලට පිළිතුරු දෙන්නේ කොහොමද කියල මං හතර අතේ කල්පනා කරමිනුයි සිටියේ. සත්යය පෙනි පෙනී අවලාද අසාගෙන කරබාගෙන ඉන්නත් සිත වාවන්නේ නෑ. අපි කොතරම් නැහැයි කීවත්, මායිම් නොකර සිටියත් යමෙක් අපේ පෞද්ගලිකත්වය ඇදලා ප්රහාර දියත් කිරීම වේදනා සහගතයි. ඔවුන් එසේ කරන්නේ තමන් නුරුස්සන තාලේ ලිපියක් කියවීමෙන් හෝ ප්රතිචාරයක් දැකීමෙන් හා එයට සාර්තකව තර්කයකින් මුහුන දීමට ඇති නොහැකියාව නිසයි. එමගින් ඇතිවන ආතතිය දුරු කර ගන්න මොවුන් මාත්රුකාවට බාහිර, කිනම් හෝ දෙයක් අල්ලගෙන පහර ගසා පහත්, විකුර්ති මානසික සතුටක් ලබයි. සඳහන් වූවා පරිදිම මෙය එක්තරා වූ මානසික රෝගයක්. ඔවුන්ට අනුකම්පා කරනවා හැරෙන්න වෙන කුමක් කරන්නද?
ReplyDeleteWe've seen such kind of mentally challenged people expressing their idiosyncrasies not only in blogs but in every media. Most of them have unsuccessful histories in terms of their expression in media and/or art. Jayalal Rohana is the best example. Except his first full-length play "Loaka", all of his subsequent productions were failures. His play "Sakvithi Mola" was a mess in theatre. After this failure, what path did he chose to stay in the arena of art as a recognised figure? Humiliating every possible person, especially people who have achieved some recognition through their art practices. While insulting people for being feudalistic, he participates extremely feudalistic, disastrous programmes like "Doramadalawa" and preaches 'bana'. We have to confront these kinds of intellectual frauds even though they do not use obscene/vulgar language because their humiliative interventions with personal agendas do not direct us to a constructive discussions but just to personal quarrels to frenzies.
ReplyDeleteThis comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteහිතවත් පැරා,
ReplyDeleteසදාචාරී මිනිසුන්ගෙන් සදාචාරී හැසිරීමක් බලාපොරොත්තුවන්න..
ඕක මේ සෙරන්ඩිබ් ඔටුවත් අත්වින්ද...ඒ නිසා අකැමැත්තෙන් වුණත් කලින් කියවා බලා පළ කිරීමට සිදු වී තියෙනවා.
ReplyDeleteවාරණය ඉල්ල ගන්නෙ මේ වගේ අණක් ගුණක් නැති අමන බූරුවො තමයි.