ඉවසුවා ඇති නෙමෙයි හොඳටෝම ඇති Get link Facebook X Pinterest Email Other Apps August 13, 2013 මේ ලිපිය වෙන අයත් එක්කත් බෙදා ගන්න. උපුටා ගන්නවා නම් මෙතැනින් ගත් බව කියන්න Read in English blog.parakum.com Get link Facebook X Pinterest Email Other Apps Comments AnonymousAugust 13, 2013 at 3:00 PMඅද මේකට නෝ කොමෙන්ට්.... කට්ටිය මීයට පිම්බා වගේ... පිහියට තියන බය....ReplyDeleteRepliesAnonymousAugust 13, 2013 at 10:37 PMno macho........mama kisi kathawak nathuwama face book share kalaDeleteRepliesReplyReplyAnonymousAugust 13, 2013 at 4:20 PMබය නෙමේ බන්. කැත. බලපල්ලකො ගොට්ට අල්ලන්න කී දෙනෙක් ඉන්නවද කියල. උන් කීප දෙනෙක් හිටියම ඇති මේ සේරම පාවල දෙන්න. මම කියන්නෙ, හිටපල්ල තවටිකක්. ඔය ගොටු අල්ලන උන්ගෙ අඹු දරුවො "සාරුවා " අතින් දුෂණය වෙනකල්.. උන්ගෙ ළමයි වෙඩිපාරක් කාල මිය ඇදෙනකල්... එතෙක් උන් මේක තේරුම් ගන්නෙ නැහැ. ReplyDeleteRepliesReplyAdd commentLoad more... Post a Comment මාතෘකාවට අදාළ නැති හා වෛරී අදහස් ඉවත් කිරීමට ඉඩ ඇති බව කරුණාවෙන් සලකන්න.
තේරවිලි: සුපුන් සඳක් ඇත. මැදින් හිලක් ඇත. April 18, 2015 මේ අපූරු තේරවිලි ටික ඇහුවේ අකුරැස්ස පැත්තේ ගැමි කාන්තාවකගෙන්. පුළුවන් නම් තෝරන්න. (මේ කිසිවක විසඳුම කුණුහරුප වදන් නො වේ. එබැවින් ඒවා සටහන් කිරීමෙන් වළකින්න) ඇට පිට මස්. මස් පිට හම්. හම් පිට ලොම්. කහ මාමගෙ ඇටේ පොලිස්. උල් දෙකයි. හිල් දෙකයි. රෙද්ද අස්සෙමයි රිංගන්නෙ. උඩිනුත් ලොම්. යටිනුත් ලොම්. වටේ සුදයි. මැද කළුයි. ගහනකොට සැපයි. නොගහ ඉන්නකොට අමාරුයි. එක හිලයි. කෙළි හතරයි. කෙළියම ලේ විලයි. පැදුරු එළාගෙන. දන බිම ඇනගෙන. උඩින් එකෙක් ඇත. යටින් එකෙක් ඇත. උඩින් එකාමයි දඟළන්නේ. සුපුන් සඳක් ඇත. මැදින් හිලක් ඇත. බඩ මිරිකාලා, පුක මිරිකාලා, බැරි තැන අතේත් ගහනවා. අංක සමග පිළිතුරු කමෙන්ට් ලෙස සටහන් කරන්න. නිවැරදි පිළිතුරු හෙට. මේ ලිපිය වෙන අයත් එක්කත් බෙදා ගන්න. උපුටා ගන්නවා නම් මෙතැනින් ගත් බව කියන්න ඔබගේ අදහස් අපි මහත් සේ අගයමු. නිර්නාමිකව හෝ අදහස් පළ කිරීමට අවස්ථාව ලබා දී තිබෙන්නේ එම නිසා ය. එහෙත්, එය අපහරණය නො කිරීම ඔබගේ වගකීමකි. අසභ්ය යයි සාමාන්ය ව්යවහාරයේ පිළි ගැනෙන වචන සම්බන්ධයෙන් සදාචාරවාදී නො වන මුත්, අනුන්ට අපහාස කිරීම සඳහා එවැනි වදන් ... Read more
පාසල් අධ්යාපනය ගැන කතා තුනක් September 08, 2016 මේ මගේ දුව. පංතිය 2 ශ්රේණිය. අකැමැති ම දේ පාසල් යාම. හේතුව ගුරුවරියගේ ටියුෂන් පංතියට නො යෑම නිසා සිදු වන වෙනස්කම්. ටිකක් දිග වැඩියි. හෙමිහිට කියවන්න පළමු කතාව ලියනගේ අමරකීර්තිගේ ලංකාදීප කොලමෙන්: පාසැල්වල ඛාදනය ඉතා අනුවේදනීය වූද උත්ප්රාසාත්මක වූද ආඛ්යානයකට නගන කෘතියක් මෑතකදී පළ විය. “එය ඉඩක් දෙන්න ඇස් අරින්න” නම් වේ. එය සූරිය පොතකි. යශෝධරා ගුණසේකර එහි කතුවරියයි. ඇය පේරාදෙණිය පශු වෛද්ය පීඨයේ අවසන් වසර ශිෂ්යාවකි. ඇගේ පොත අධ්යාපන බලධාරීන්ගේත් ගුරුවරුන්ගේත් අවධානයට ලක් විය යුතුය. මේ කෘතිය ළමා කථාවක් සේ රසවිඳින්නටද පුළුවන. ළමා මනසේ ස්වභාවය ගැන ආකර්ෂණීය චිත්රයක් එහි මැවේ. එක වසරේ සිට පහේ ශිෂ්යත්වය දක්වා පාසැල් දිවිය ගැන ළමා වීර කථාවක් වැනි පොතකි මේ. ශිෂ්යත්වය සමත්වූ ආකාරය ගැන ලියවෙන කොටස ගැන පමණක් අවධානයට ගනිමු. පහේ පන්තියේ ගුරුවරිය කතුවරියට මුණ ගැසෙන්නේ ඇය හතරේ පන්තියේ සිටියදීමය. දවසක උදෑසන රැස්වීමේ කතාවක් පවත්වන්නට පහේ පන්තියේ සිසුන් කිසිවෙකු නොවූ නිසා හතරේ පන්තියේ යශෝධරාට ඒ අවස්ථාව ලැබෙයි. ඇයට කතා පැවැත්වීමට දක්ෂය. මේ පොතෙන් කොටසකි: “...මගේ කතාව අවසන් වූ අවසන් වූ... Read more
කෙනෙකුට පොන්නයා කියා කියන්නට පෙර දෙවරක් සිතන්න June 08, 2016 පිරිමියකු ලෙස ඉපදී ලිංගික විපර්යාස කර ගැනීමෙන් පසු පොලිසියට බැඳීම සඳහා අයදුම් කර, එය ප්රතික්ෂේප කිරීම නිසා, ස්ත්රී හෝ පුරුෂ හෝ නොවන සමාජභාවී අනන්යතාවක් වෙනුවෙන් නඩු කියා ජයගත් ප්රීතිකා යශිනි - ඔබගේ හදවතට තට්ටු කර බලන්න. ඔබ සිරුරින් පිරිමියකු වුවත්, මනසින් ඔබ ගැහැනියක් ද? ඔබ සිරුරින් ගැහැනියක වුවත්, මනසින් පිරිමියෙක් ද? සංක්රාන්ති සමාජභාවී පුද්ගලයන් කියන්නේ ලිංගිකත්වය පැත්තෙන් ගත් කල සිරුරට වඩා වෙනස් මනසක් ඇති පුද්ගලයන්ටයි. ඒ අයගේ සමාජ අනන්යතාවට අපි සංක්රාන්ති සමාජභාවය යයි කියනවා. සමාජය ගැහැනු, පිරිමි වශයෙනුත් ලිංගිකත්වයේදී විරුද්ධ ලිංගිකයන් කෙරෙහි ආකාර්ශනය වන විෂමලිංගික වශයෙනුත් සරළව විග්රහ කරන්නට පුළුවන්. එහෙත්, මෙම අනන්යතාවන්ට අයත් නොවන පුද්ගලයනුත් අපේ සමාජයේ ඉන්නවා. මෙම අනන්යතාවන් ඇති අය ගේ, ලෙස්බියන්, පාරලිංගික, අන්තර් ලිංගික හා ලිංගිකත්වය විමසන වශයෙන් පිළිගත් විග්රහයේදී සැලකෙනවා. ඔවුන් කවුරුද යන්න ගැන මෙම ලිපියෙන් කියවන්නට පුළුවන් . පාරලිංගික හෙවත් සංක්රාන්ති සමාජභාවී පුද්ගලයන් ය කියන අයට සාමාන්ය ව්යවහාරයේදී ප... Read more
අද මේකට නෝ කොමෙන්ට්.... කට්ටිය මීයට පිම්බා වගේ... පිහියට තියන බය....
ReplyDeleteno macho........mama kisi kathawak nathuwama face book share kala
Deleteබය නෙමේ බන්. කැත.
ReplyDeleteබලපල්ලකො ගොට්ට අල්ලන්න කී දෙනෙක් ඉන්නවද කියල. උන් කීප දෙනෙක් හිටියම ඇති මේ සේරම පාවල දෙන්න.
මම කියන්නෙ, හිටපල්ල තවටිකක්. ඔය ගොටු අල්ලන උන්ගෙ අඹු දරුවො "සාරුවා " අතින් දුෂණය වෙනකල්.. උන්ගෙ ළමයි වෙඩිපාරක් කාල මිය ඇදෙනකල්... එතෙක් උන් මේක තේරුම් ගන්නෙ නැහැ.