ලංගම නියාමනයට යොදවා බස් ධාවනය විධිමත් කරනු!

 

අජිත් පැරකුම් ජයසිංහ

ලංගම ලබන පාඩුව දවසකට කෝටි පහක්වත් වෙනවා. මේ කෝටි පහෙන් හොඳ තත්වයේ බස් පහක් තීරු බදු රහිතව ආනයනය කරලා මාසෙකට බස් 150ක් අලුතෙන් ධාවනයට යොදවන්නට පුළුවන්. අවුරුද්දකට බස් 1,800ක් විතර පුළුවන්.

ලංගම බස් ධාවනයෙන් ඉවත් විය යුතුයි.
ලංගම කළ යුත්තේ බස් ධාවනය නියාමනය කිරීමයි. ඒ සඳහා තිබෙන මාර්ගස්ථ මගී ප්‍රවාහන අධිකාරි ද ලංගම සමග සම්බන්ධ කළ යුතුයි.
ලංගම සතුව තිබෙන බස් නැවතුම්පොළවල්, ඩිපෝ ආදිය සේවා මධ්‍යස්ථාන බවට පත්කළ යුතුයි.
දැනට තිබෙන බස් සේවක සමුපකාර සමාගම් පිහිටුවා ඒවාට ලබාදිය හැකියි. අවශ්‍ය නම් මූලික ප්‍රාග්ධනය ද සැපයිය යුතුයි.
මාර්ගවල බස් ධාවනය සමාගම් මගින් සිදුකිරීම සඳහා විධිමත් ක්‍රමයක් සම්පාදනය කළ හැකියි.

මේවා බස් මගීන් ලෙස අපට සිතෙන ඒවාය. ප්‍රවාහන විශේෂඥයන්ට විධිමත් යෝජනා ඉදිරිපත් කළ හැකිය.

එතෙක් ලංකා ගමනා ගමන මණ්ඩලය බස් ධාවනය සේවාවක් ලෙස පවත්වාගෙන ගියද පාඩු නොලබන ආයතනයක් විය යුතුය. එය එසේ වන්නට නම්, පළමුව, ප්‍රවාහන ඇමති තම චක්ගෝලයන්ට ලංගමේ හා දුම්රියේ වැඩකට නැති රස්සා දීම නැවැත්විය යුතු ය. ලංගමට අවශ්‍ය රියදුරන්, කොන්දොස්තරවරුන් සහ කාර්මිකයන් ය. එහෙත්, ඔබන තරමක් ඔබන්නේ සිකියුරිටි ගාඩ්ලා, ක්ලාක්ලා ආදියයි.

දුම්රිය සහ බස් රථ ඒකාබද්ධ සේවා සහ බස් රථ ඒකාබද්ධ ධාවන කාලසටහන් නොපමාව පටන් ගත යුතුය. මෙය දැන් කලක සිට කියන දෙයකි. දැන් ඉතින් කිව්වා ඇති ය. ක්‍රියාත්මක කළ යුතුය. මෙයට ලංගම සේවකයන් විරුද්ධ වන්නේ ව්‍යාජ හේතු මතය. මේ වන විට, පෞද්ගලික බස් රථ සම්බන්ධයෙන් සෑහෙන දුරට හොඳ නියාමනයක් ක්‍රියාත්මක වෙයි. ඒ නිසා ලංගම හා පෞද්ගලික බස් සේවා ඒකාබද්ධ කළ පළියට ලංගම විනාශ වන්නේ නැත.

ඉස්සර දුවපු බස් ටිකක් සුළු අලුත්වැඩියා කර රූපයේ දැක්වෙන අන්දමින් ධාවනයට යොදවා ඇමති රැවටීම ලංගම නිලධාරීන්ගේ සුපුරුදු ක්‍රීඩාවකි. ඇමතිලාටත් සමාන්‍යයෙන් ගත් කල නිර්මාණාත්මකව හිතන්නට හැකියාවක් නැත.

Adapted from praja.lk

Comments

Popular posts from this blog

තේරවිලි: සුපුන් සඳක් ඇත. මැදින් හිලක් ඇත.

පාසල් අධ්‍යාපනය ගැන කතා තුනක්

හමුදා කුමන්ත්‍රණ ගැන ලෝකෙට දුරකථනයෙන් කිව්වෙ බීලා වෙන්න ඇති -ෆොන්සේකා