2016-06-01

ජෝන්, ජෝන්, පිටි කොටපිය - කාර් එපා බස් දීපිය

කාර් පාවිච්චි කරන්නට නුසුදුස්සන් කාර් පාවිච්චි කරන බව ඔය ජෝන් අමරතුංග ගොයියා කියන්නේ.

ඔව්, කාර් පාවිච්චි කරන්නට සුදුසු අය ඉන්නවා. මෙන්න ඒගොල්ලෝ:


  • මහජන මුදලින් වැටුප්, දීමනා, වරප්‍ර‍සාද, රට සවාරි, කොමිස්, වසර පහකට වරක් තීරු බදු රහිත සුපිරි වාහනයක් සඳහා බලපත්‍ර‍යක්, කැමතිනම් ඒ බලපත්‍ර‍ය විකුණා සල්ලි පොතේ දාගැනීමේ අවස්ථාව, අමාත්‍යාංශයෙන් ඇති තරම් වාහන ලබා ගැනීමේ අවස්ථාව ඇති ඇමතිවරු
  • ඇමතිවරුන්ට හිමි සුවිශේෂ වරප්‍ර‍සාද හැර අනෙකුත් සියලු වරප්‍ර‍සාද හිමි පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රීවරු
  • පළාත් සභා ආණ්ඩුකාර, මහ ඇමති, ඇමතිවරු හා මන්ත්‍රීවරු
  • මහජන මුදලින් විවිධ වරප්‍ර‍සාද, රට සවාරි, කොමිස්, තීරු බදු සහන ලබන ජ්‍යේෂ්ඨ රජයේ නිලධාරීහු
  • අත්සන් නො කර, කැමති වේලාවක ඇවිත් වැඩ කරන්නට හා කැමතිනම් නලින්ද හේරත් සේ වැඩ නො කර ඉන්නට හැකි, ඔවර්ටයිම් කළා කියා තමන් ම පොතේ ලියාගෙන මහජන මුදල් කොල්ල කන, මුළු ජීවිතය ම ප්‍ර‍යිවෙට් ප්‍රැක්ටිස්වලට කැප කර සිටින වෛද්‍යවරු
  • ලාභ ලැබුවත්, පාඩු ලැබුවත් ප්‍ර‍ශ්නයක් නැති රජයේ සමාගම්වල ඉහළ තනතුරුවලට දේශපාලන බලයෙන් පත් වී සිටින නිලධාරි
  • සේවකයන් තලා, පෙළා, ශ්‍ර‍මය සූරා කා සැප විඳින ධනපති
  • රජයේ සැපයුම්, කොන්ත්‍රාත් ආදිය කරමින් දේශපාලකයන් හා නිලධාරීන් සමග එක්ව මහජන මුදල් කොල්ල කන ජාවාරම්කාරයෝ
  • දේශපාලක රැකවරණය ලබමින් අපරාධ, දූෂණ, සොරකම් ආදිය මගින් මුදල් උපයන පාතාලයෝ

හොඳයි! මෙය කියවන වැඩි දෙනෙක් ඉහත සඳහන් වර්ගවලට අයත් නො වේ. ඒ නිසා ඔවුන්ට කාර් අකැප ය.

ත්‍රීවීල් සංගම් තව ත්‍රිරෝද රථ එපා කියනවාලු නේ. ඒකත් ඇත්ත. එතකොට ඒ රියදුරන්ට පාක්වලට වෙලා ඈනුං ඇර ඇර බලා ඉන්න සිදු වෙන වෙලාව තවත් වැඩි වෙනවා නේ. තරුණයන් ත්‍රීවීල් රස්සාවට බහිනවා වෙනුවට වෙනත් ඵලදායී වැඩවලට යොමු වෙන එක හොඳයි කියමුකෝ.

ඒකත් හරි! දැන් එතකොට අපි වැඩට යන්නෙ, එන්නෙ, ගමන් බිමන් යන්නෙ, අපේ දරුවො පාසල් යන්නෙ කොහොමද ජෝන්?

බණ්ඩාරනායක දේශීය ධනපතියන් විනාශ කරන්නට පවරා ගත්ත බස්වලින් පටන් අරගෙන පනස් වසරකට වැඩි කාලයක් මහජන මුදල් කාබාසිනියා කරපු ලංගමට දැන් තමුන්නැහේලා මොනවද කරලා තියෙන්නෙ?

එතකොට අර එක සැරයක් වෙල්ගම ගියා වගේ දුම්රිය ඇමතිට බැරිද උදේ කන්තෝරු කෝච්චියක ගිහින් බලන්න තත්වෙ කොහොමද කියලා? 

වැඩි කරපු බදුවලින් කෝච්චි ඇන්ජින්, පෙට්ටි ගේන්න වැඩපිළිවෙලක් තියෙනව ද? තාම නම් ආරංචි මාත්‍ර‍යක්වත් නැහැ.

පාරවල වාහන වැඩි බව ඇත්ත. ඒ වුණාට කෝ ඒ ප්‍ර‍ශ්නය විසඳන්න මාර්ග සංවර්ධනය කරන්න අලුතෙන් ගෙනාපු යෝජනා?

කල් ගත වන අධි වියදම්කාරී ව්‍යාපෘතිවලට අතගහනවා වෙනුවට ලංකාවට නරකද මෙන්න මේ වගේ වැඩකට ගියා නම්!




මේ ලිපිය වෙන අයත් එක්කත් බෙදා ගන්න. උපුටා ගන්නවා නම් ‍මෙතැනින් ගත් බව කියන්න

ඔබගේ අදහස් අපි මහත් සේ අගයමු. නිර්නාමිකව හෝ අදහස් පළ කිරීමට අවස්ථාව ලබා දී තිබෙන්නේ එම නිසා ය. එහෙත්, එය අපහරණය නො කිරීම ඔබ‍ගේ වගකීමකි. අසභ්‍ය යයි සාමාන්‍ය ව්‍යවහාරයේ පිළි ගැනෙන වචන සම්බන්ධයෙන් සදාචාරවාදී නො වන මුත්, අනුන්ට අපහාස කිරීම සඳහා එවැනි වදන් භාවිතා කර තිබෙන අවස්ථාවලදී ඒවා ඉවත් කිරීමට සිදු වන බව කරුණාවෙන් සලකන්න. එසේම, නීතිමය ගැටලු මතු කරන අදහස් පළ කිරීම් ද ඉවත් කරනු ලැබේ. අදහස් පළ කිරීම සම්බන්ධ කාරණාවලදී සංස්කාරක වගකීම් සමග සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීම බලාපොරොත්තු වෙමු.